2012. május 13., vasárnap

7 Grace és x-factor

Másnap elmentem az x-factorba,ott elénekeltem és tovább jutottam.És közölték velem:
-Rikki,a következő számot Grace Collinssal válaszd ki.Együtt énekeltek.
*WTF?*-kérdeztem magamba.
-Hello,ömm..velem énkelsz.
-Hi,veled már nem találkoztunk?
-Őőőő,dee^^"
-Akkor jó.
-Én ma is megyek a fiúkhoz.
-Én is Grace,akkor majd ott kiválasszuk.
Délután tényleg ott volt Grace,és akkor feltettem a kérdést:
-Ti mióta jártok Zaynnel?
-Ömm...1 és fél hete kb.-mondta Grace

-Az jó-néztem kb ilyen fejjel:Oo"
-Na akkor mit énekeljünk?-kérdezte Grace.
-Nekem ez bejön:
http://www.youtube.com/watch?v=xS6I_vVunf8,lehetnél te Rihanna vagy amelyik akarsz nekem tök mind1.
-Hmm..
http://www.youtube.com/watch?v=3n71KUiWn1I nekem ez jobban bejön.
-Tényleg jobb,én lehet Rihanna? ;D
-Aha,persze.
-Mit csináltok csajoook?-rontott be Harry.
-Zenét választunk,mégis szerinted mi a fenét?-kérdezte Grace.
-Hát ezt jól meg aszontad Grace.-nevettem mint egy hülye.
Miután kiválasztottuk a számot.Kiléptünk és ezt láttuk:
Harry és Niall a Titanicot játszák..
-Titanic 1D módra-kiáltottam fel.
527406_227488027351345_112865142146968_327446_1112878918_n_large
Másnap Harry azzal költött hogy ő mindenképp cicát szeretne.
-Harry,basszus én is szeretnék de milyet?
Aztán félnapig ezen gondolkoztunk.Még végül oda nyomott Grace egy képet:
-Hallottam,hogy macskát szeretnétek szerintem ez szép lenne,hó nélkül persze xdd.
6871643847_e0cbd9295b_z_large
-Wííííííí...ez szép én ezt sziszunak nevezném-mondtam és kimentem.
Harry és Grace kijöttek utánam pár perccel később.
-Mit csinál és miért füves gatyád?-kérdezték tök egyszerre.
-Macskát kerestem és elestem-mosolyogtam a fánál.
7177956182_08d2c58bb4_z_large
Hát úgy estefelé beszélgettem Graceel,mert ő is ott aludt:
-És milyen Zaynnel lenni?-kérdeztem maximalistáskodva
-Hmmm...jó,csak az a baj nincs sokat itthon-keserededt el Grace.
-Mi ez a síráááás,fejezd be;D-mondtam neki a vállát rántogatva.
-Jójóó,igazad van beszélek vele.
Azzal át ment Zayn szobájába.Én pedig lementem.Épp Harry a laptopján röhögött.Oo" Ezért oda mentem.
-Harry min röhögsz?
-Nézd.!
 Tumblr_m3vxh8xwwx1rtb64ro1_500_large
-Jajj,te kis bolooond.♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése