2012. április 14., szombat

2. Az ismerkedés~


Mikor elmentünk Louis csak arról beszélt hogy milyen lesz ha majd megnyerem az x-faktort.Persze én nem voltam ebben olyan biztos.
Amikor odaértünk és kihozták a kaját Niall úgy elkezdett zabálni,hogy nem bírtam nézni és inkább haza mentem.Másnap reggel a házamban váratlan meglepetés ért,Louis egy nagy csokor virággal állt az ajtóban,holtkóros fejjel kérdeztem:
-Mire fel van ez a virág?
-Ja,te nem tudod?
-Mit?
-Ma van nőnap...
-Ja hogy az,jó köszi de én még aludnék..
-Nem zavarlak szépségem,szia!
-Szia.
Mikor becsuktam az ajtót meglepődtem és elgondolkoztam.Vajon mire fel mondta hogy szépségem?Délután négy felé mikor már hajlandó voltam felöltözni elmentem a fiúkhoz.De ötkor jött Anne a barátnőm ezért oda hívtam.Harry még aludt fél ötkor is mivel, egyedül voltam mert a többiek elmentek.Felmentem Harry szobájába de nem volt ott.Rohangáltam fel alá és közbe ordítottam:Harry!Nagyon kellet WC-znem ezért elmentem de a fürdőszobába váratlan esemény fogadott.Harryt láttam a kádba összekuporodva meztelenül.
-Mit csinálsz itt?
Nem válaszolt.
Harold azzonal mond meg!
Mikor felkelt a kádból megfogta a válamat és megcsókolt...

2 megjegyzés: