2012. április 14., szombat

Szereplők.


385679_2997397858272_1362024334_32553524_1691329599_n_large
Rikki Clarkson:
Ez én lennék..^^Csajos vagyok eléggé...!:DDForró fejű,sértődős....:DD
Ha kell megvédek mindenkit akit szeretek.!
[csak ennyi xdd.]



Tumblr_m20016wjpc1r8dgflo1_400_large


Anne Rawenvood:
Ő az egyik lb-m nagyon szeretem,kitartott mellettem 7 évig.
3 évesen ismertem meg.Szeretem nagyon.Bajban mindig ott volt mellettem.
Egész életemben a barátnője leszek.♥








image

Felicity Skinner :
Rühellem ezt a csajt.Gonosz,Harryvel jár/járt.A storymban kicsinálja Harryt,de ő mindig
visszafogadja....Ne kerüljön a szemem elé...!:@







1350778-10-1334051476752_large


Miranda Mc.Kezzey :
Őt is nagyon szeretem.Ő a jó barátaimhoz tartozik.Ő nagyon csajos,imád másokat
öltöztetni.Ha ruháról van szó akkor ő olyan szexiket mutat hogy fúúú...♥







Wpid-img_20120408_194040_large


Bella Striker :
Igaz,nem látszik rajta de scene.Niall mellett.Összeillenek.
Nagyon fiús.De ettől függetlenül is imádom.Kitart mellettem.Ha összeveszünk is.
Ő vele is az életemben örökre leszek.♥



Tumblr_l2iz7towlq1qzimrxo1_400_large

William Striker:
 Bella tesója.Anneel járt.Nekem nem jön be a csávó.
Nem ismerem és nem is akarom ismerni.





Louis Tomlinson:
 Nagyon szeretem.Őrült.Mindig elvicceli a dolgokat.
De nem baj így szeressük...xdd♥-♥




Aqiudf-ciaavdvw_large

Harry Styles:
Igen,ő a kicsi Hazza.♥Vele elég sokszor jövök össze xdd.De ha baj van mindig megvéd.*.*
Felicityn kívül nagyon szeretem.☻




Liam Payne:
Igen,ő Liam.Őt is szeretem...xdd.Főleg amikor a superman-es pólóba van..;)
Jófej,csak egy kicsit mély a hangja és ettől ijesztő

Tumblr_m2fnqfxgmw1qipyazo1_500_large
Niall Horan:
Ő róla csak annyit írok hogy ő,olyan Niall xdd.Bella néha szokta Ír barátocskának nevezni xdd




Zayn Malik:
Igen,ő Zayn xdd.Ő jó fej stb...





Alexis Jonhson:
Őt szeretem...Ő is jó barát.Jó fej.Mellék állásban ő  színésznő.x
Nagyon szép képek vannak róla...




Grace Collins:
Őt nagyon szeretem.Eszméletlen szép.Modellkedik,és ő tanít meg engem kecsesen járni stb...Neki köszönhetem hogy modell vagyok.:D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése