2012. április 15., vasárnap

3.csók-Felicity-randi~

-Harry,ez mire fel van?-kérdeztem.
-Csak 1 egész napja ismerjük egymást-mondtam lehajtott fejjel.
-Tudod szakítottam Felicityvel-mondta Harry,utána egy könnycsepp kicsordult a szeméből.
-Az meg ki a fene?-kérdeztem kb. ilyen fejjel: O__O
-Ő.-mondta Harry
image
-Fúj...vidd innen.-mondtam és ketté szakítottam a képet.
Aztán ez után elment Harry.Lementem és benyomtam a TV-t.
Öt órakor kopogtattak az ajtón.Anne volt az kézen fogva egy fura alakkal.
-Nem baj ha a barátom is ittvan,csak fél órát marad-mondta Anne.
-Persze,hogy nem nyugodtan.-mondtam ideges fejjel.
*Alig várom,hogy elteljen az a fél óra*-dörmögtem magamban.
-Na és mizu veled?-kérdezte Anne.
-Semmi különös.-mondtam
Beszélgettünk,ettünk.Végül eltelt a fél óra elment a ufó fejű ember.
-Ez meg ki volt?-kéredeztem.
-William Striker-felelt Anne.
-Úristen elég ronda-mondtam hányós fejjel.

-Tudom,tőled akartam kérni tanácsot,csak ragaszkodott hozzá,hogy ő is jöjjön-mondta Anne -..-
-Hát...mond meg neki,hogy kövér;D-mondtam
-Jó ezt megmondom neki,és ebbe az egy szóba szépen belefoglalom a szakítást xdd.-nevetett Anne.
-De, én most megyek,randim van Zaynel.!-mondta Anne.
Megállt bennem a  levegő.
-Te...te...Zaynel...randizol...?-kérdeztem.
-Ja,bár oké szia;D-köszöntem.
Becsapódott az ajtó.Én is fel öltöztem és haza mentem
Másnap délre jött Miranda a barátnőm kiválasztani nekem a ruhát,kisminkelni,megcsinálni a hajam.Mert randim volt Louissal.Utána így néztem ki:
Ca5503e51d64560dc6ac1194618a3a87_large
[Neem barna a hajam xdd]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése