2012. április 17., kedd

4.Az ott alvás~

-Ééééééés készen vagy Rikki-és odafordított a tükörhöz Miranda.
-Gyáááá,nagyon köszönöm Miranda-köszöntem meg miközben gyönyörködtem a hajamban.
-De most siess Rikki még elkésel.!-sietettet Miranda.
-Jójó,indulok,repülök,szállok-mondtam és kinyitottam az ajtót.
Futottam mint az őrült a helyszínre ugyanis Louis csak az utcát és a számot írta.Futottam,futottam,de elkezdett esni az eső és lejött a sminkem,a hajam gáz volt,és mivel én hülye magassarkúban futottam elestem.Jó nagyot estem.Még az volt a szerencsém,hogy Louis látott és odafutott.
-Ömm...jól vagy?-kérdezte miközben felsegített.
-Ja,csak fáj egy kicsit a lábam-mondtam és feltápászkodtam.
Louis haza cipelt engem.Amikor hazaértünk/értem feltette a kérdést:
-Óóóó...miért futottál te csaj ha egyszer tudtad,hogy magassarkúban vagy?;D-kérdezte Lou és letett a kanapéra.
-Nem tudom..jól esett...xdd-mondtam és annyira röhögtem hogy leestem az ágyról.
Tumblr_m1rp9jfk631rnia7so1_400_large
És kb.ilyen cukin nevetett ő is.*-*Haza akart menni de én azt mondtam neki,hogy nem dönthetsz..vagy itt maradsz itt alszol vagy én megyek hozzátok,persze én mentem hozzájuk.
Azt bírtam a legjobban,hogy kitalálta Harry,hogy ha leülök a kanapéra tegyenek oda egy puki párnát.Így is lett.Besültem a skacok előtt..fúúú...nagyon nagy égés volt.Harry persze kapott egy legyintést[szegéény xdd.]de nem baj.
-Srácook,hol alszom amúgy?-tereltem el a "pukis" ügyet.
-A vendég szobába-mondta Zayn.
-Ok akkor jó éjt-köszöntem el.
Egyszer hajnalban felkeltem,és kimentem inni és mivel én "logikus" vagyok nyitva hagytam az ajtómat.De egy volt a baj Harry is akkor jött ki csak ő lement kajáért,persze ő is nyitva hagyta az ajtót.És véletlenül célirányt tévesztettem.Az ő szobájába mentem.Mikor felkelt és meglátott valakit az ágyában így nézett:
523832_414257351920648_298981006781617_1746070_752524196_n_large
-Ja,bocsi tegnap éjjel rossz helyre jöttem mondtam.
-Áááá...semmi.;D-mondta Harry és vissza aludt.
Én viszont lementem,és kajáltam Niall-el persze nutellát.♥*.*
528087_346791348703893_297639703619058_949186_336008261_n_large 

2 megjegyzés: