2012. április 21., szombat

5 a randi készülődése.~

-Wííí..nutella.*-*-mondta Niall és letette a kenyeret az asztalra.
-Imádoom.*.*-mondtam és elkezdtem zabálni.

Amikor megettem,felöltöztem hazamentem.Amikor haza értem a postaládában találtam egy  levelet.Louistól jött,ez állt benne:
Szia Rikki.!*.*
 Mint látod és olvasod Louis vagyok.xdd
Na csak annyit szeretnék kérdezni,hogy nem-e lenne kedved ma a Temperence kicsi éttermébe eljönni?Ha igen akkor 16:00 kor kopogj be hozzánk.Remélem jössz,mert nagyon várlak.
   puszi:Louis
Persze rögtön hívtam Mirandát.De kicsörgött,gondolom aludt.
Ezért hagytam hangpostát:
-Szia Miranda ha lesz időd fél négyig gyere már át,köszi Rikki voltam.
Még 5perc sem telt el és kopogtattak.
-Szia Miranda,jól nézel ki mint mindig.;D-mondtam miközben beengedtem.
-Szia,köszi na mi kéne?:DD-mondta és belépett.
-Hát..randim van xdd.-röhögtem el magamat.
-Az jó,segítek,de ugye most nem fogsz futni?;)-kérdezte Miranda és ő is nevetett.
-Áááá..nem xdd.
-Na lássunk is hozzá-mondta Miranda és feltűrte a pulcsiját.
-Oksaa-mondtam.
-Először haj-mondta.
-Ok,ilyen legyen-böktem rá a kinyomtatott képre.
 
-Okéé-mondta Miranda remegve.

A sminkem ilyen lett:Image Detail
Ruha:Tumblr_m2u9wtcent1qztxnqo1_500_large
-Wow..nagyon köszönööm-mondtam.
-Nincs mit,de én megyek szia-mondta és elment Miranda.
Ránéztem az órára és már 16:00 volt rögtön hívtam taxit.
Negyed ötre ott is voltam.

   
                                                                                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése