2012. április 14., szombat

1.A kezdet~


 Épp én következtem az x-faktorban.A mentorok beszélgettek mikor beléptem.
-Szia-mondta Cherly.
-Hello-mondtam ijedten.
Neked ki a példaképed?-kérdezte Cherly.
Hát nekem a...
Várj kitalálom a One Direction-nevetett Cherly.
Igen-mondtam meglepődve.
Amúgy Rikki ott ülnek.
Integettek a fiúk nevetve,persze látni lehetett rajtam hogy elvörösödtem.
Na énekelj nekünk-mondta az egyik mentor.
Mikor elénekeltem a dalt megszólalt Louis.
Ha tovább jutsz eljössz hozzánk!
Mikor mindnyájan igent mondta Louis felszaladt és megölelt.Akkor kezdett tetszeni nekem a Louis.
Amikor átmentem hozzájuk nagy gyertya fény csapta meg a szemem.
Miez?-kérdeztem ijedten.
Ja ez a bűz?-kérdezte Harry.
Igen és a gyertya-mondtam.
Ja Niall ragaszkodott a sült csirkéhez...-mondta Harry az orrát fogva.
Odaégett?-kérdeztem.
Igen...-mondta Harry búslakodva.
Kész a kajaaa!-futott le Niall.De Liam közölte hogy oda égett és étterembe megyünk.
Gondoltam-puffogott Niall.
 

4 megjegyzés: